رئیس ستاد انتخابات استان یزد گفت: هر برگه رأی که به درون صندوق انداخته می‌شود؛ یک انتقام است؛ ما باید انتقام شهدا و دختر کاپشن صورتی با گوشواره قلبی را باحضور حداکثری خود در انتخابات اسفندماه بگیریم.
کد خبر: ۱۱۵۶۳۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶ 28 February 2024
به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، علی‌اکبر عزیزی رئیس ستاد انتخابات استان یزد در مراسم گردهمایی به مناسبت هفته تربیت اسلامی و سالروز تأسیس نهاد امور تربیتی با بیان اینکه دشمن تلاش دارد تا امنیت کشور را به خطر بیاندازد، گفت: دشمن هر لحظه تلاش دارد تا امنیت مردم ایران را به خطر بیاندازد و این را از حادثه تروریستی کرمان و سپس سایر نقشه‌های شوم آن‌ها می‌توان برداشت کرد. 
 
او افزود: هر زمانی که اتفاقی در کشور بیافتد؛ مردم مطمئن باشند که نیروهای امنیتی کشور کار خود را به درستی می‌دانند و از کسی هم نمی‌ترسند و انتقام این تخطی‌ها را خواهند گرفت. 
 
عزیزی ادامه داد: وظیفه مردم برای این انتقام‌گیری، پشتیبانی از این نظام است، هر برگه رأی که به درون صندوق انداخته می‌شود؛ یک انتقام است، انتقام شهدا و دختر کاپشن صورتی با گوشواره قلبی را ما باید با حضور حداکثری خود در پای صندوق های رای بگیریم. 
 
رئیس ستاد انتخابات استان یزد با بیان اینکه ما باید در برابر خون شهدا پاسخگو باشیم، عنوان کرد: درست است که در کشور سختی‌هایی وجود دارد، اما ما باید به گونه ای عمل کنیم که خون شهدا پایمال نشود و اجازه ندهیم که خواسته دشمن در انتخابات عملی شود. 
  
وی ادامه داد: دشمن می‌خواهد که انقلاب در انتخابات ضعیف عمل کند و بگوید که ملت ایران پشتیبان این نظام نیستند؛ اما مردم فهیم و انقلابی ایران اسلامی باحضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نشان دادن که مردم تحت هر شرایطی پای آرمان‌های انقلاب اسلامی محکم و استوار ایستاده‌اند.
 
رئیس ستاد انتخابات استان یزد ضمن گرامیداشت هفته تربیت اسلامی و سالروز تأسیس نهاد امور تربیتی افزود: اگر نظام آموزشی و تربیتی هر کشوری به شکل مطلوب طراحی شود و به درستی عمل کند پیشرفت و ترقی آن کشور و رشد و تعالی آن جامعه تضمین می شود. 
 
عزیزی ادامه داد: تربیت و خصوصاٌ تربیت دینی یکی از ضرورت های عصر حاضر است که با مدیریت جهادی و استفاده از نیروهای متخصص و انقلابی و تقویت مبانی اعتقادی و باورهای مذهبی، تقویت هویت ایرانی و ملی و غیره در بین دانش آموزان میسر می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار